+370 689 37799 [email protected]

Interneto svetainių kūrimas

Interneto svetainių kūrimo strategija

Profesionalios interneto svetainės kūrimas prasideda nuo internetinio puslapio dizaino kūrimo strategijos.

Profesionalios interneto svetainės dizaino tikslas įtikinti interneto svetainės lankytoją nusipirkti prekę ar paslaugą, susisiekti su pardavimo vadybininku ar atlikti kitus veiksmus, kurių pageidauja įmonės savininkai. Bet kokiu atveju pagrindinis tikslas yra, kad lankytojas taptų įmonės klientu ir įmonės pelnas augtų.

Kad suprastume, kokius tikslus interneto svetainė turėtų įgyvendinti reikia išsiaiškinti kokius veiksmus interneto svetainės lankytojai turėtų atlikti, kad jie būtų įtikinti tapti įmonės klientais.

 

Nemokamai pakonsultuosime dėl interneto svetainės sukūrimo

Mob: +370 689 37799

E-mail: [email protected]

Paskambinkite nemokamai:

Interneto puslapio tikslai

Norėtume, kad puslapio lankytojas su mumis susisiektų

Norėtume, kad interneto puslapio lankytojas susisiektų su mūsų pardavimo vadybininku telefonu. Bet norint, pasiekti savo tikslus, svarbu, kad puslapio lankytojas norėtų susisiekti su mumis, dėl to yra svarbu paskatinti interneto svetainės lankytoją tai padaryti.

Pavyzdžiui, jūsų pagrindinis tikslas būtų, kad puslapio lankytojas susisiektų su jūsų pardavimo vadybininku. Reikėtų paklausti savęs, ką galėtumėt pasiūlyti tokio vertingo ir svarbaus interneto puslapio lankytojui, kad jis norėtų su jumis susisiekti. Pavyzdžiui tai galėtų būti trumpai galiojanti nuolaida, arba kuponas, arba nemokama konsultacija.

Norėtume, kad interneto svetainės lankytojas nusipirktų mūsų parduodamą produktą ar paslaugą

Kad, galimas mūsų klientas pirktų iš mūsų produktą, arba prekes ir paslaugas, jis turi kuo daugiau sužinoti apie įmonę, palyginti ją su konkurentais, sužinoti paslaugos kainą, sužinoti kodėl mes esame geresni už konkurentus.

Yra daugelis būdų pateikti klientui reikalingą informaciją. Pavyzdžiui parašant straipsnį, kodėl jūsų produktas yra išskirtinis, pateikiant kitų klientų atsiliepimus, pasiūlant pažiūrėti video apie jūsų siūlomus produktus ar paslaugas.

 

Norėtume, kad interneto svetainės lankytojas sužinotų apie mūsų produkto ar paslaugos privalumus

Mes norėtume, kad jūsų įmonės interneto puslapio lankytojas sužinotų apie jūsų įmonės produkto ar paslaugos privalumus.  Pavyzdžiui, publikuotumėte informaciją, kurią norėtumėte, kad jūsų galimi klientai sužinotų apie teikiamą produktą ar paslaugą prieš priimdami sprendimą. Tai galėtų būti trumpas video apie jūsų įmonę, kuo jūs esate pranašesni už konkurentus, ką apie jus sako jūsų klientai, arba išsamus straipsnis apie jūsų produkto ar paslaugos privalumus.

 

Svarbu išskirti svarbiausius tikslus

Paskutinis dalykas, kurį turėtumėt išsiaiškinti, reikėtų sau užduoti klausimą, kodėl žmonės apsilanko jūsų puslapyje, kokios informacijos, kokio produkto, kokių paslaugų jie ieško. Ką pirmiausiai jie norėtų rasti ar sužinoti, tik ką apsilankę jūsų puslapyje.

Išsiaiškinę kokius veiksmus, pagal Jus, galimas klientas galėtų atlikti, kad įgyvendintų jūsų išsikeltus tikslus interneto puslapiui, kas atsilieptų jūsų įmonės pardavimų augimui, taip pat galimus interneto svetainės lankytojo tikslus, reikėtų juos suskirstyti pagal prioritetus.

 

Tikslų įgyvendinimas interneto svetainėje

Sužinoję kas yra svarbiausia puslapio lankytojui apsilankius jūsų įmonės interneto svetainėje išskirkime tris svarbiausius dalykus.

Pavyzdžiui, jūsų pagrindinis tikslas būtų, kad puslapio lankytojas susisiektų su jūsų pardavimo vadybininku. Reikėtų paklausti savęs, ką galėtumėt pasiūlyti tokio vertingo ir svarbaus interneto puslapio lankytojui, kad jis norėtų su jumis susisiekti. Pavyzdžiui tai galėtų būti trumpai galiojanti nuolaida, arba kuponas, arba nemokama konsultacija.

Antras tikslas kurį išsikėlėme galėtų būti informacija kurią norėtumėte, kad jie sužinotų apie teikiamą produktą ar paslaugą prieš priimdami sprendimą. Tai galėtų būti trumpas video apie jūsų įmonę, kuo jūs esate pranašesni už konkurentus, ką apie jus sako jūsų klientai, arba išsamus straipsnis apie jūsų produkto ar paslaugos privalumus.

Paskutinis dalykas galėtų būti, koks yra svarbiausias dalykas, kurį norėtų gauti puslapio lankytojai, ar jie norėtų gauti nuolaidų kuponą, ar sužinoti produkto ar paslaugos kainą.

l

Pagal interneto puslapio sukūrimo strategiją sukuriamas interneto svetainės dizainas

Atsižvelgdami į interneto svetainės sukūrimo strategiją mūsų dizaineriai pagal išsikeltus interneto puslapio tikslų prioritetus sukurs interneto svetainės dizainą, kuris paskatins ir įtikins internetinio puslapio lankytojus atlikti veiksmus įmonės puslapyje, kurie mūsų manymu yra patys svarbiausi jūsų įmonei.

Pavyzdžiui parinkus kontrastingas spalvas ir pasiūlymą kurio sunku atsisakyti, pavyzdžiui pasiūlius nuolaidą galima įtikinti interneto svetainės lankytojus palikti savo kontaktinę informaciją ir susisiekti su jumis.

Laikydamiesi tokio interneto svetainės dizaino kūrimo būdo bei strategijos, nuosekliai artėsime prie norimo rezultato.

Atsakysime į visus klausimus dėl internetinės svetainės sukūrimo

Mob: +370 689 37799

E-mail: [email protected]

Paskambinkite nemokamai:

error: