Galbūt girdėjote, kad Facebook įkūrėjas Markas Zuckerbergas pranešė, kad Facebook pradėjo testuoti naujus reakcijų mygtukus, kurie atsidurs šalia mygtuko patinka ir padės Facebook vartotojams geriau išreikšti savo emocijas.
Bet kaip tai lems Google paieškos rezultatus?
Žinome, kad socialinių tinklų įtaka, rekomendacijos vartotojo apsisprendimui pirkti arba nepirkti produktus ar paslaugas yra pakankamai didelė ir dažnai lemianti galutinį vartotojo apsisprendimą.
Pavyzdžiui “Deloitte” (http://www.bizjournals.com/profiles/company/us/ca/rancho_cordova/deloitte/3276645) atliko Facebook vartotojų tyrimą ir nustatė, kad vartotojai, kurie naudojasi socialine medija, yra keturis kart daugiau linkę išleisti apsipirkdami parduotuvėje. Jų atliktas tyrimas teigia, kad 29 procentai pirkėjų yra labiau linkę įsigyti produktą ir paslaugą, jeigu prieš tai naudojosi socialiniais tinklais norėdami sužinoti daugiau informacijos apie produktą.
Taip pat, atlikto tyrimo metu, buvo išsiaiškinta kurios produktų kategorijos yra labiausiai įtakotos socialinių tinklų. Pagal atliktą tyrimą 56 procentai pirkėjų kurie perka produktus kūdikiams yra įtakoti socialinių tinklų, 40% perkantys namų dekoro produktus, 33% perkantys sveikatingumo produktus ir 32% perkantys produktus automobiliams. Visi tyrimai buvo atlikti Jav.
Nors tyrimai atlikti Jav, bet jais remiantis galima, teigti, kad socialinių tinklų įtaka Facebook vartotojų apsisprendimui perkant produktą arba paslaugą yra pakankamai didelė. Kaip vienas iš Facebook atstovų Chris Tosswill rašė:”Mūsų tikslas yra pateikti jums naujienas, kurios jums labiausiai rūpėtų. Pradžioje, jeigu kažkas naudos reakcijų mygtukus vietoj to, kad paspaustų mygtuką patinka, mes suprasime, kad kažkas nori pamatyti daugiau panašių straipsnių, iš pradžių reakcijų mygtukai gali veikti kaip patinka mygtukas, bet ateityje, remiantis gautais duomenimis tai gales keistis” Tosswill taip pat teigė, kad mes matome, tai kaip galimybę įmonėms ir jų turinio kūrėjams geriau suprasti kaip žmonės reaguos į jų sukurtą turinį. Vietoj to, kad į straipsnius būtų visiškai nereaguojama, nespaudžiama patinka, bus galima sulaukti skirtingų reakcijų. (http://newsroom.fb.com/news/2015/10/news-feed-fyi-how-the-reactions-test-will-impact-ranking/)
Facebook sukurti mygtukai išreikš empatiją, o ne neigiamą nuomonę.
Pagal Facebook, sukurti reakcijų mygtukai nebus sukurti tam, kad neigiamai atsilieptume perskaitę nepatinkantį straipsnį, ar pareikštumėm, kad įdėta nuotrauka yra prastos kokybės. Facebook, labiau stengsis išreikšti empatiją į Facebook įdėtam turiniui arba nuotraukom. Bus galima išreikšti didesnę amplitudę įvairių emocijų, tokių kaip: Meilė, juokas, valio, oho, liūdnas, piktas
Facebook mygtukai
Facebook mygtukas patinka
Mygtukas patinka, bus toks pat, kaip dabartinis mygtukas patinka, skirtas pažymėti patinkančius straipsnius, nuotraukas.
Facebook mygtukas oho
Mygtukas oho, galės išreikšti žmogaus nuostabą apie perskaitytą žinutę arba įdomią fotografiją.
Facebook mygtukas meilė
Mygtukas meilė, galėtų būti naudojamas įvairias atvejais, kai žmonės yra kažką įsimylėję, tai galėtų viešai išreikšti mygtuku meilė ir sukelti begalę klausimų, pavyzdžiui kodėl mylimas žmogus vietoj to, kad paspaudęs mygtuką meilė, paspaudė mygtuką tik patinka?
Facebook mygtukas valio
Valio mygtukas panašus į mygtuką patinka ir meilė, šis mygtukas gal geriausiai galėtų būti panaudotas facebook statuso žinutėse apie sėkmingą darbo interviu, gerai išlaikytą egzaminą, žinutėse kuriuose norėtųsi išreikšti konkretesnę emociją.
Facebook mygtukas lūdnas
Facebook mygtukas liūdnas vaizduoja liūdnai atrodantį veiduką, kuris retkarčiais pravirksta ir juo skruostu nubėga animuota ašarėlė. Tai leis komentatoriams išreikšti liūdesį, apie straipsnius, kuriems netiktų mygtukas patinka, pavyzdžiui tai galėtų būti žmogaus mirtis, išsiskyrimas ir daugelis kitų galimų gyvenimo aspektų.
Facebook mygtukas juokas
Mygtukas juokas, tai besišypsantis veidukas su animuotu juoku, kuris leis geriau išreikšti emocijas, perskaičius juokingą tekstą arba pamačius juokingą nuotrauką.
Facebook mygtukas pyktis
Mygtukas pyktis, tai mygtukas, kuris atrodo artimiausias mygtukui nepatinka, facebook vartotojai turės galimybę išreikšti savo negatyvią nuomonę apie paskelbtą straipsnį arba fotografiją, kuri atrodo įžeidžianti.
Tai be abejonės leis Facebook surinkti daugiau duomenų apie savo vartotojų pomėgius. Aišku Facebook tai gali panaudoti komerciniais tikslais ir rodyti pagal temą parinktas reklamas atsižvelgdami į vartotojų reakcijas. Pavyzdžiui jei kažkas paspaudė mygtuką meilė, galbūt jam bus pateikiami įvairūs dovanų pasiūlymai savo artimam žmogui ar draugui.
Ką apie tai sako socialinių tinklų reklamos ekspertai:
Facebook reakcijų mygtukai padės sukurti geresnį turinį.
„Facebook reakcijų mygtukai padės mums sukurti geresnį turinį facebook vartotojams. Būtų įdomu sužinoti, kaip facebook reakcijų mygtukai paveiks įmonių prekinius ženklus ( „brandus” ). Buvo atliktas tyrimas („Eric Enge at Stone Temple” ), kaip google reaguoja į Facebook straipsnius, kuriuose yra daug facebook vartotojų empatijos, patinka mygtukų. Pasirodo, Google neiškelia puslapių aukščiau, vien todėl, interneto svetainės turi, tik daugybę „patinka: mygtukų, tai nėra faktorius į kurį Google pirmiausiai atsižvelgia.
Bet prekinio ženklo žinomumui įvairios Facebook vartotojų reakcijos gali padėti sukurti jiems geresnį turinį atsižvelgiant į gautas reakcijas. Tai galėtų padėti turinio kūrėjams rasti geriausias temų idėjas, kurias būtų verta parašyti, remiantis gautais duomenimis.” -Lisa Weinberger (Director of Social, SEO, and Content, Vitacost)
„Facebook reakcijų mygtukai padės sukurti didesnę vertę Facebook reakcijos galėtų pasitarnauti kaip geresnė, platesnė forma išreikti savo emocijas perskaitytam straipsniui, tai reikštų didesnį vartotojų įsitraukimą, ir nesvarbu ar tai būtų teigiamos ar neigiamos emocijos, galėtų paskątinti diskusijas ir prekinio ženklo žinomumo padidinimą. Net jei gautumėte daug neigiamų reakcijų į savo straipsnį, tai irgi geras dalykas, nes žinotumėte, kad jūsų straipsnis skaitomas ir žmonės gali turėti skirtingą nuomonę.” – Josepf Haslam (Director of Social, SEO, and Display Advertising, Education Dynamics)
Žinoma dėmesys yra visada geriau negu jūsų ignoravimas. Kiekvieną neigiamą atsiliepimą bus galima paremti dar dešimt stiprių argumentų, ir pagrįsti kodėl jūs taip galvojate, taigi dėmesys jūsų straipsniui tik padidės. Tikriausiai Išmintingos kompanijos panaudos naujas reakcijų mygtukų galimybes savo naudai. Įmonės socialinio tinkle administratoriai galėtų skatinti vartotojų diskusijas ir taip didinti prekinio ženklo žinomumą. Kitos įmonės galbūt stengtųsi kaip galima labiau išvengti neigiamų reakcijų apie savo produktų ar paslaugų aprašymus publikuotus Facebook. Vienu ar kitu atveju atsiras naujos galimybės geriau išnaudoti Facebook socialinį tinklą.
Ar įmanoma, kad Facebook reakcijų mygtukai taptų tam tikru socialiniu signalu žmonėms padėsiančiu apsispręsti ar verta pirkti produktą ar paslaugą?
Manau, taip tai bus tam tikras socialinis signalas, kuris nebus susietas su google seo organinėm paieškomis, bet be abejonės įtakos žmones apsiperkant pavyzdžiui elektroninėje parduotuvėje. – rašė „Josepf Haslam” (Director of Social, SEO, and Display Advertising, Education Dynamics)
Ar naujas Facebook reakcijų mygtukas bus naudingas jūsų verslui padidins jūsų Facebook fanų didesnį įsitraukimą ir įtaką jūsų verslui, tai priklauso tik nuo jūsų.
Rašant straipsnį remtasi: “http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/facebook-reactions-what-are-facebooks-new-emoji-buttons-like-a6687796.html”
Foto paimta iš: „http://www.debriefdaily.com/news-and-opinion/facebook-launches-reaction-buttons/”
Nemokamai pakonsultuosime dėl internetinių svetainių kūrimo, internetinių puslapių sukūrimo kainos
Lauksime Jūsų skambučių:
Mob: +370 689 37799
Jūsų laiškų: info@studio4d.lt
Paskambinkite nemokamai:
Internetinė rinkodara | Internetinių parduotuvių verslas, E-komercijos verslas