+370 689 37799 [email protected]

Galimi klientai užbaigia šešiasdešimt procentų savo pirkimo proceso iki tol kol jie susisiekia su jūsų įmone

  • “57% interneto vartotojų sprendimą pirkti arba nepirkti produktą ar paslaugą priima dar prieš tai, kai nusprendžia susisiekti su įmone ( Informacijos šaltinis: http://www.executiveboard.com/exbd/sales-service/challenger/newdecisiontimeline/index.page )
  • “67% galimo pirkėjo kleinto kelias, nuo informacijos surinkimo apie produktą, apsisprendimo pirkti vyksta online būdu.
  • Versle prireikia kažkur nuo aštuonių iki dvylikos kontaktų, kad susisiekti su įmonės vadovu ar tuo žmogumi, kuris priima sprendimą dėl produkto ar paslaugos pirkimo
  • (Informacijos šaltinis: http://www.executiveboard.com/exbd/sales-service/challenger/newdecisiontimeline/index.page )

Prastai atrodantys, morališkai pasenę puslapiai garantuotai atstums jūsų klientus, jie praras bet kokį norą su jumis susisiekti.

 

Kaip parduoti savo prekes ar paslaugas interneto svetainės pagalba.

Interneto svetainė tai tarsi virtualus vadybininkas, kuris turi labai mažai laiko įtikinti klientus susisiekti su jūsų įmonę ir pirkti jūsų prekes ar paslaugas.

Kokiais būdais galima interneto svetainės lankytoją sudominti ir įtikinti pirkti jūsų parduodamas prekes ar paslaugas.

Dažna interneto svetainių problema yra ta, kad įmonės yra per daug susikoncentravusios ties tuo, ką klientai privalo apie jas sužinoti:

Ypatingas sutikimas, kompanijos apžvalga, nuostabi, nepakartojama produktų linija, neįtikėtinai geras ir malonus aptarnavimas, unikalūs skirtumai.

Bet norint sėkmingai parduoti prekes ar paslaugas svarbu paklausti savęs:

  • kokie yra jūsų klientų tikslai ir siekiai?
  • Su kokiomis problemom jie susiduria, kurias jūsų įmonė gali padėti išspręsti?
  • Kokios problemos yra kurias sunku įveikti.
  • Verslo problemos, su kuriomis jie susiduria
  • Vertė, kurią jie gaus įsigiję produktą ar paslaugą
  • Kaip jūsų konkurentai išsprendžia panašias problemas, kuo jūs geresni už juos.
  • Kaip geriau ir greičiau išspręsti kliento problemas

Į šiuos klausimus gali padėti atsakyti jūsų pardavimų vadybininkai, kokius klausimus jiems dažniausiai užduoda klientai, kokios problemos pasitaiko dažniausiai.

Atsižvelgiant į tai reikėtų pateikti turinį, kuris galėtų, sudominti, suvilioti klientus, mainais į tai paprašant el pašto adreso, kontaktų.

Tai galėtų būti:

Įdomūs straipsniai, audio, video, e-knygos, nemokami pavyzdžiai, video, info grafika, nemokamos demo, išsamūs projektų aprašymai, teigiami atsiliepimai, klausimynai, nemokamos video konferencijos, nemokami patarimai, instrukcijos, kurie būtų naudingi klientui. Visa informacija kaip padidinti įmonės pelną ir produktyvumą. Kaip parduoti daugiau produktų ar paslaugų, kaip pasiekti tuos žmones, kurie yra atsakingi už sprendimų priėmimą.

Jūsų puslapis galės būti pats geriausias pardavimų įrankis, jei tik mokėsite juo teisingai pasinaudoti.

 

Kaip interneto puslapio lankytojas tampa klientu.

Nuo 30% iki 50% interneto puslapio lankytojų jau domisi jūsų paslaugomis ar produktais, yra suinteresuoti pirkti, bet dar nėra pasiruošę pirkti jūsų produktus ar paslaugas. ( Informacijos šaltinis: http://www.gleanster.com/report/measuringtheimpactofleadnurturingonthe-sales-pipeline )

 

Sprendimo priėmimo procesas:

 

Pirkimo tunelis:

  1. Nieko nežino apie produktą ar paslaugą
  2. Susidomėję
  3. Sekantys naujienas
  4. Galimybė, demo versijos, akcijos
  5. Pirmą kartą įsigyja prekę ar paslaugą
  6. Pastovūs klientai
  7. Susidomėję, ištikimi, dievinantys produktą klientai, tokie kaip Apple kompanijos produktų naudotojai.

 

Pirkimo tunelio pradžia:

Galimi klausimai, kurie galėtų kilti interneto svetainės lankytojams ieškant problemos sprendimo:

  • Kaip išspręsti…
  • Koks yra geriausias būdas…
  • Gal yra taikoma nuolaida šiam produktui ar paslaugai

 

Kaip reikėtų pateikti kliento problemos sprendimą?

  • Svarbu yra turinys, kurį puslapio lankytojas randa jūsų interneto svetainėje ieškodamas problemos sprendimo,
  • Šis pateiktas turinys turėtų atsakyti į jo problemą, pateikti instrukcijos kaip išspręsti problemą,
  • Galbūt pateikti geriausius problemos sprendimo pavyzdžius.
  • Pateikti straipsnius apie dominantį problemos sprendimo būdą
  • Pasiūlyti pažiūrėti video su detaliomis instrukcijom kaip klientui išspręsti problemą.

 

Klausimai, kurie jūsų įmonės puslapio lankytojams galėtų kilti jau apsilankius jūsų puslapyje:

  • Kaip jūs galite jiems padėti?
  • Ar man tai tikrai reikalinga?
  • Ko aš galiu tikėtis įsigijęs produktą ar paslaugą?
  • Ar aš tikrai darau teisingą sprendimą?
  • Ką reikėtų apsvarstyti, atkreipti dėmesį prieš perkant šį produktą ar paslaugą?

 

 

Koks galėtų būti jūsų interneto svetainės turinys, kad sudomintumėt puslapio lankytoją:

  • Projektų aprašymai
  • Turinys kuris išsprendžia puslapio lankytojui kilusią problemą ar pasiūlo jos sprendimą
  • Rezultatų analizė
  • Sprendimų priėmimo įrankiai
  • Nemokami demo

 

Norint teisingai suformuoti puslapio turinį, svarbu atsiklausti savo pardavimų vadybininkų.

  • Kokius klausimus jie dažniausiai girdi iš klientų?
  • Kokie yra panašumai, bendrumai žmonių, kurie nusiperka iš jūsų įmonės prekes ar paslaugas?
  • Kokias problemas jūsų klientai turi?

Taip pat svarbu patikrinti pagal kokius raktažodžius klientai randa jūsų įmonės puslapį ir visada įsiklausyti į savo klientus

Internetinė rinkodara | Internetinių parduotuvių verslas, E-komercijos verslas

Mes galime Jums padėti, nemokamai pakonsultuosime ir atsakysime į visus klausimus dėl interneto puslapių kūrimo.

Lauksime Jūsų skambučių:

Mob: +370 689 37799

Jūsų laiškų: [email protected]

Paskambinkite nemokamai:

 

 

Ruošiant straipsnį remtąsi informacija iš tinklapio hubspot.com
error: