+370 689 37799 [email protected]

Šiame straipsnyje aptarsime lengvus ir efektyvius būdus panaudoti neurologijos mokslą interneto puslapiuose, ypač tituliniuose, reprezentaciniuose interneto svetainių puslapiuose, kurie palieka didžiausią įspūdį interneto svetainėje apsilankiusiems žmonėms.

Kodėl tai yra svarbu?

 

Smegenų apkrova sumažina mūsų efektyvumą ir mums yra sunkiau apsispręsti

Jeigu mūsų smegenys yra per daug perkraunamos informacija, tai jos neveikia taip efektyviai, nes yra priverstos galvoti apie daugybę dalykų vienu metu. Dėl to mums yra sunkiau priimti sprendimus ir dažniausiai jeigu negalime apsispręsti, tai ir neperkame paslaugos arba produkto.

Kai kurie iš pavyzdžių galėtų būti perkrauti puslapiai su daugybę informacijos ir dizaino detalių, kaip nelabai aiškūs mygtukai, kurie neskatina interneto puslapio lankytoją paskatinti nusipirkti produktą arba paslaugą. Arba elementai kurie atitraukia dėmesį, įvairios flash animacijos, kurie išblaško, bet nepadeda pasiekti interneto puslapio kūrėjo išsikeltų tikslų.

interneto psulapiu kurimas, blogas interneto puslapio dizaino pavyzdys

blogas interneto puslapio dizaino pavyzdys lingscars.com

Labai svarbu, kad programuotojai, online marketingo specialistai kurdami puslapį jo neperkrautų nereikalingomis detalėmis ir informacija, kuri nukreiptų į daugelį skirtingų krypčių, bet nepadėtų parduoti prekės arba paslaugos.

Svarbu vengti fotografijų nesusijusių su interneto puslapio turiniu, interneto puslapio perkrovimu nebūtina informacija.

 

Mums nebereikia įsiminti informacijos, daug paprasčiau pasinaudoti Google paieška.

Jeigu kažkas jums pasakė telefono numerį, jūs paprasčiausiai jį įsirašote į savo telefono adresų knygelę. Jei kažko ieškote, dažniausiai pasinaudojate Google, Bing arba kita paieškos sistema, taip pat jums nebereikia įsiminti kelio pas draugą, jūs tiesiog įvedate adresą į „Google Maps” ir vadovaudamiesi nurodymais pasiekiate kelionės tikslą.

Šiais laikais jau yra sukurtos ateities paieškų rezultatų prognozavimo sistemos, kaip “Google Now” ir “Cortana” informacija yra pateikiam mums, dar prieš pradedant kažko ieškoti. Google bandys atspėti ką mes mąstome, o žinant kiek daug Google žino apie mus, manau, kad tikimybė, kad atspės ko mes norėtume yra labai didelė. ( pavyzdžiui Google visada žino mūsų buvimo vietą, jei naudojamės “Gmail” paslaugomis, žino kuo mes domimės, kokius naujienlaiškius užsisakome, kokiomis temomis bendraujame su draugais)

Tokios knygos kaip “ The Organized Mind:Thinking Straight in the Age of information Overload” autorius: “Daniel J.Levitin” moko mus mažiau pasikliauti mūsų smegenimis, bet daugiau kliautis kitais būdais, kurie padėtų mums greičiau rasti norimą informaciją. Naudoti tokius būdus kaip: nuolat užsirašyti svarbią informaciją, arba naudoti užduočių programėlę.

Dabar vis labiau populiarėjanti “Getting Thing Done” užduočių tvarkymo metodika, kurios autorius yra „David Allen”, skatina užsirašyti kiekvieną dalyką, kuris turi būti padarytas, nes viską saugant tik mintyse mus verčia stresuoti ir būti neproduktyviems.

 

Kaip kurti interneto puslapius remiantis interneto svetainės lankytojo ankstesne patirtimi

Žmonės jau turi supratimą, kaip interneto svetainės funkcionuoja, nes jau lankėsi kituose interneto puslapiuose. Kai mes naudojame panašius interneto puslapio dizaino elementus, schemas, mes sumažiname laiką, per kurį interneto svetainės lankytojams reikėtų išmokti orientuotis mūsų sukurtame interneto puslapyje.

Žmogaus smegenys trokšta rutinos, paprastumo, jos ieško būdų kaip galima pasiekti reikalingą informaciją kaip galima paprasčiau kaip įmanoma.

Pavyzdžiui nenaudokite neaiškių terminų apibūdinant savo prekes ar paslaugas.

Jeigu jūsų puslapis yra apie namų dekorą. Naudokite paprastus žodžius, tokius kaip: Stalas, lempa, kėdė, sofa ir stenkitės vengti tokių žodžių, kuriuos išgirdę žmonės turėtų pagalvoti du kartus, kad galėtų suprasti jų reikšmę.

Žmonės taip pat nori matyti nuoseklumą, pavyzdžiui jei naudojasi paieška puslapiuose, jie norėtų matyti savo paieškos rezultatus, ieškomus produktus ar paslaugas. Taip jie žino, kad yra tinkamame puslapyje ir gali rasti tai ko ieško.

Panašių žodžių pateikimas jiems padeda tęsti savo paieškas, nesustojant ir neklausiant savęs ar jie yra teisingame kelyje.

Dažnai pasitaiko, kad įmonės naudoja terminus, kuriuos yra pripratusios naudoti savo interneto puslapiuose apibūdinant produktus ar paslaugas, bet neatkreipia dėmesio kokius konkrečiai žodžius puslapio lankytojai įveda į paieškos lauką. Svarbu nuolat testuoti ir analizuoti savo interneto puslapio lankomumą, tam gali padėti tokie įrankiai kaip „Google Analytics”

 

Logiškas interneto svetainės informacijos grupavimas, hierarchijos kūrimas

Vienas iš būdų sumažinti informaciją, kurią smegenys turi apdoroti ir apmąstyti yra informacijos grupavimas pagal temas ir pagal hierarchiją, kad žmonės galėtų aiškiai matyti kokie būtų jų sekantys žingsniai siekiant surasti norimą produktą arba paslaugą.

Smegenys trokšta tvarkos ir dėsningumo. Pavyzdžiui šiame internetinės parduotuvės „Zappos” pavyzdyje: „Zappos” sukūrė mini kategorijas, kad žmonės galėtų susirasti norimą informaciją greitai ir lengvai.

interneto psulapiu kurimas, pavyzdys zappos.com

Mini kategorijų pavyzdys, internetinėje parduotuvėje zappos.com

Jei norime sužinoti daugiau informacijos, „Zappos” suteikia galimybę galimiems klientams žemesnėje puslapio dalyje rasti daugiau informacijos apie ieškomą produktą.

 

Interneto puslapio informacijos grupavimas pagal spalvą ir formą

Taip pat yra gerai sugrupuoti informaciją pagal formą arba spalvą. Šio grupavimo tikslas yra sukurti aiškiai išsiskiriančias informacines grupes, kad interneto puslapio lankytojui nereikėtų klaidžioti po visą titulinį puslapį ieškant reikalingos informacijos.

Žemiau yra pateiktas spalvų ir formų grupavimo pavyzdys, kai grupuojamos spalvos, formos ir skirtingi dydžiai. Tai padeda žmonėms greičiau susigaudyti interneto puslapyje. Galima suprasti pagal spalvas ir formas, kokiai temai informacija priskirta.

interneto psulapiu kurimas, informacijos grupavimas pagal spalva ir forma

Interneto puslapio informacijos grupavimas pagal spalva ir forma

Taip pat svarbu palikti pakankamus tarpus, tarp skirtingų temų grupių, nes tai padeda suprasti, kad tai yra skirtinga tema.

Kaip atrodo panašus grupavimas internetinėje svetainėje, galite pamatyti pavyzdyje žemiau:

internetiniu puslapiu kurimas, informacijos grupavimas pagal spalva ir forma studio4d.lt

Informacijos grupavimas pagal spalvą ir formą studio4d.lt

Interneto puslapio studio4d.lt dizaino elementai surikiuoti pagal dydžius ir formas. Galime pastebėti, kad dėl juodos formos, kuriame yra paslaugų ikonos, mes priskiriame šiuos dizaino elementus vienai temai.

Paslaugų aprašymai pagal dydį atrodo mažesnės svarbos, bet pagal jų užimamą panašų plotą suprantame, kad visų paslaugų aprašymai yra vienodos svarbos.

Raudonas pavadinimo užrašas “Mūsų paslaugos” išsiskiria iš kitų tekstų savo dydžiu ir spalva, dėl to jis mūsų dėmesį patraukia pirmiausia.

Puslapiuose, kur informacija nėra aiškiai sugrupuota pagal formas ir spalvas, puslapio lankytojai yra priversti sustoti, kad išmoktų naują jūsų puslapio informacijos grupavimo metodą. Pauzės yra dažnai susijusios su maža konversija, mažesniais pardavimais.

 

Nesukurkite nebūtino nerimo kurdami interneto puslapį

Kartais, stengdamiesi būti informatyvūs puslapio kūrėjai ir interneto puslapio administratoriai ir online marketingo specialistai pateikia labai daug informacijos potencialiems klientams, kai kuriais atvejais tai juos gali išgąsdinti ir atbaidyti nuo jūsų prekės ar paslaugos įsigijimo.

 

Dažniausiai daromos internetinių parduotuvių kūrimo klaidos ir būdai jų išvengti:

Įmonės pateikia pradiniame puslapyje produktų grąžinimo politikos informaciją, net prieš tai kol dar interneto puslapio lankytojui neatsirado poreikio grąžinti prekę. Taip pat svarbu išvengti mygtukų pirk dabar tituliniame puslapyje. Geriausia sutelkti dėmesį į unikalią paslaugos ar produkto papildomą vertę, kaip pristatymo kainos, pristatymo laikas, tai gali padėti įtikinti puslapio lankytoją, kad jūs esate patikima įmonė ir saugu apsipirkti pas jus.

Kada įmonės kalba apie savo privatumo politiką tituliniame internetinės parduotuvės puslapyje jie jau sėja sėklą galimų klientų galvose, kad jie turėtų būti susirūpinę. Kad galimi potencialūs jūsų klientai nebūtų išgąsdinti, tai svarbu paminėti kaip galima vėliau, bet ne prieš apsisprendžiant ar pirkti iš jūsų prekę ar nepirkti.

Taip pat būtų svarbu tituliniame puslapyje pateikti patikimumo rodiklius, tokius kaip teigiami atsiliepimai, rekomendacijos, sertifikatai, taip pat socialinių tinklų nuorodas.

 

Kaip neurologijos mokslo supratimas gali mums padėti kuriant interneto puslapius

Suprantant kaip interneto puslapio lankytojas galvoja apsilankęs jūsų puslapyje leidžia sukurti geresnį internetinės svetainės dizainą, kuris yra intuityvus ir suteikia geresnę naršymo po interneto puslapį patirtį. Įmonėms tai padeda suprasti kaip pateikti informaciją, dizaino elementus, kad tai padidintų pardavimus ir internetinės svetainės lankomumą.

Internetinių parduotuvių kūrimas, SEO verslui | Internetinių parduotuvių verslas, E-komercijos verslas

Galime padėti atsakyti į iškilusius klausimus

Mob: +370 689 37799

El paštas:  [email protected]

Paskambinkite nemokamai:

 

 

 

error: