+370 689 37799 info@studio4d.lt

Kai kurių interneto svetainių sukūrimas kainuoja labai brangiai ir trunka daug laiko, bet jų dizainas vis tiek atrodo pigiai.( interneto puslapio lankytojas nepatiki, kad ši įmonė teikia aukštos kokybės paslaugas arba parduoda aukštos kokybės produktus)

Kitų interneto puslapių kūrimas gali kainuoti pagrįstai ir atrodyti klasiškai, aukščiausios klasės. Gali pavykti įtikinti interneto svetainės lankytojus, kad šiame puslapyje jie gali gauti aukščiausios kokybės paslaugas arba įsigyti aukščiausios kokybės produktus.

Kas lemia, ar interneto svetainė bus vertinama kaip aukštos klasės prekinio ženklo reprezentacija, ar ji bus priskirta prie įmonių, kurios parduoda pigius produktus ir nuolat siūlo įvairias akcijas?

 

Svarbu suprasti savo auditoriją, klientus, aukštos klasės dizainą dažnai lemia naudojamas šriftas, tipografika

Pavyzdžiui jeigu parduodate „Aston Martin” mašinas. Mašinos legendinė istorija yra perteikiama subtiliais, elegantiškais serifiniais šriftais, naudojama tipografija sukelia įspūdį apie senus laikus, aukštą, klasę, prabangumą.

interneto puslapiu kurimas aston martin

Interneto puslapio pavyzdys: http://www.astonmartin.com/

Prabangos prekių garsios įmonės naudoja lotyniškus šriftus.

Dažnai prabangių prekių prekiniai ženklai naudoja lotyniškus šriftus, jie taip vadinami dėl raidžių linijų galuose esančių mažų užkardėlių, serifų. Šitokie šriftai yra lengvai skaitomi ir mažiau vargina akis, dėl to didžioji spaudos dalis yra spausdinami tokiais šriftais. (https://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0riftas), taip pat juos dažnai naudoja prabangias prekes parduodantys prekiniai ženklai, ne tik dėl lengvo skaitomumo, bet šie šriftai turi taip pat ir istorinę reikšmę, prekių ženklams tai gali reikšti ilgaamžiškumą, patikimumą.

Vieni iš žymiausių prabangos prekių prekinių ženklų, logotipų, kurie naudoja lotyniškus šriftus savo logotipuose ir internetiniuose puslapiuose:

interneto svetainiu kurimas, zymiausi prekiniai zenklai

Žymiausi prabangos prekių prekiniai ženklai, logotipai

Dėl šių ženklų žinomumo, panašių šriftų naudojimas kituose prekių ženkluose pirkėjų galvose gali sukelti subtilias asociacijas su šiais žinomais prekių ženklais, pasąmoningai įvertindami parduodamas paslaugas ar produktus, kaip vertingus.

Yra atlikti tyrimai semantinių ženklų ir šrifto poveikį rinkodaros kontekste. Vizualinės šrifto savybės marketingo komunikacijoje perteikia semantines asociacijas. Šios tipografinės asociacijos yra išanalizuojamos ypatingą dėmesį kreipiant kaip reklama kurioje naudojama tam tikra tipografija paveikia žmogaus suvokimą apie prekės ženklą, kokią reikšmę perduoda naudojamas šriftas… (All Dressed Up With Something to Say: Effects of Typeface Semantic Associations on Brand Perceptions and Consumer Memory Original Research Article
Journal of Consumer Psychology, Volume 12, Issue 2, 2002, Pages 93-106)

 

San serif šriftų naudojimas internetiniuose puslapiuose

San Serif šriftas, tai toks šriftas, kuris yra be serifų, raidžių linijų galuose esančių mažų užkardėlių – serifų. Taip pat šriftų, neturinčių serifų simbolių linijos dažniausiai per visas vietas yra vienodo pločio. Šie šriftai dažnai naudojami interneto svetainėse, nes dažnai tekstas pateikiamas smulkiomis raidėmis, dėl to šie šriftai puikiai tam tinka.

Vieni žinomiausių šriftų: Arial, Helvetica, Verdana.

Dažnai San serif šriftams priskiriamos šios vertės: Švarūs, modernūs, lengvai skaitomi per kompiuterio ekraną.

Pavyzdžiui daugelis garsių technologinių kompanijų, tokių kaip Facebook naudoja san serif šriftą, kad išreikštų savo modernumą.

Dažnai san serif šriftas interneto psulapių dizaine naudojamas, kad padėtų išreikšti estetiškumą, modernumą, konceptualų dizainą, taip pat jis, dėl skirtingų rezoliucijų lengvai skaitomas per didelius monitorius ir mažus mobiliuosius įrenginius.

Pavyzdžiui toks automobilių prekinis ženklas kaip „Jaguar” savo internetinio puslapio dizaine naudoja tik san serif šriftus. Naudojama juoda spalva ir aukštos kokybės fotografijos kartu su san serif šriftais atspindi prabangą ir modernumą.

interneto psulapiu kurimas, internetinio psulapio dizaino pavyzdys Jaguar

Interneto svetainė http://www.jaguarusa.com

 

Juoda spalva spalvų psichologijoje reiškia paslaptį, nežinomybę, valdžią, jėgą, autoritetą, kontrolę, konservatyvumą, rimtumą.

Interneto svetainių dizaine juoda dažnai reiškia ilgaamžiškumą, eleganciją.

(http://thenextweb.com/dd/2015/04/07/how-to-create-the-right-emotions-with-color-in-web-design/)

(http://www.empower-yourself-with-color-psychology.com/color-black.html)

 

Kaip interneto puslapyje suderinti šriftą su kitais dizaino elementais?

Pačios prabangiausios, brangiausius produktus parduodančios ir pristatančios internetinės svetainės kreipia didelį dėmesį kokie šriftai naudojami jų svetainėse, kaip jie suderinami su kitais šriftais ir su fotografijomis. Dėl to didžiausi ir labiausiai žinomi mados prekių ženklai siekia tipografikos tobulumo, kartais išleidžia tūsktančius eurų tobulindami ir kurdami savo šriftus ir pritaikydami savo interneto puslapiuose, lankstinukuose, plakatuose ir visoje savo marketingo medžiagoje.

Dabar, web dizaineriams atsiveria naujos galimybės panaudoti vis daugiau šriftų interneto svetainių dizaine.

Pavyzdžiui galima pasinaudoti Google šriftų biblioteka, šie šriftai puikiai atrodo įvairiaus dydžio ekranuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose, neebreikia kliautis tik tais šriftais, kurie yra klientų kompiuteriuose, tai ypač aktualu kuriant prisitaikantį (responsive) dizainą.

Bet nesvarbu ar panaudosime serif ar san serif šriftą kurdami interneto svetainę, svarbiausia kaip jie derės kartu su fotografijomis, interneto puslapio spalvomis, koks bus jų išdėstymas, nuo to priklauso kokią emociją interneto puslapio lankytojui svetainės dizainas perteiks.

Taip pat svarbu atkreipti dėmesį kaip atrodo tekstas lyginant su fotografijomis, interneto svetainės fonu. Ar tekstas gerai įskaitomas, ar šriftas atspindi interneto svetainėje pateiktą informaciją.

 

Kaip tipografikos ir fotografijų pagalba suteikti interneto svetainei išskirtinumo, prabangumo įspūdį

Išnaudokite tarpus tarp žodžių eilučių taip sufleruojant, kad šis interneto puslapis yra aukštos kokybės.

Kaip atrodo prasto dizaino internetinis puslapis? Dažnai vienas iš požymių, maži vertikalūs tarpai tarp teksto eilučių, arba maži tarpai tarp žodžių ir raidžių. Mažesni tarpai reiškia sunkiau perskaitomą tekstą, o daug teksto dažnai reiškia ir prastą kokybę, nes pigių prekių ženklai taupo visą įmanomą puslapio erdvę, kad sutaupytų vietos ir galėtų daugiau ją išnaudoti įvairioms reklamoms ir akcijų pasiūlymams.

interneto svetainiu kurimas pigaus dizaino pavyzdys lingcars.com

Interneto svetainės dizaino pavyzdys: www.lingcars.com

 

Aukštos klasės, aukštos kokybės interneto svetainėse yra gerai išnaudojama tuščia erdvė, kur nėra jokio teksto ar fotografijų, tuščia erdė padeda koncentruotis į pagrindinę informaciją, ji tampa svarbesnė.

interneto svetainiu kurimas, prabangaus dizaino pavyzdys

Interneto svetainės, kurioje išnaudojama tuščia erdvė pavyzdys: www.louisvuitton.com

Vengti iš „istock” pirktų ar panašių fotografijų

Naudojant istock fotografijas, tai nepadeda tapti išskirtiniu, nes „istock” fotografijas naudoja taip pat tūkstančiai kitų interneto puslapių kaip jūsų. Geriau pasinaudoti fotografų paslaugomis kuriant savo prekinio ženklo iškirtinumą. Aišku, jeigu nėra kitų galimybių „istock” fotografijas patartina naudoti labai subtiliai, galbūt pateikiant tik tam tikras fotografijos detales.

 

Išlaikyti paprastumą, nepainioti interneto puslapio lankytojų

Aukšta klasė, prabangus dizainas nereiškia, kad įdedame visas įmanomas modernias funkcijas į prabangaus prekės ženklo internetinę svetainę, tai dažniau reiškia priešingai, viskas ką naudojame interneto svetainėje kaip dizaino elementus turi sukurti interneto lankytojui pridėtinę vertę. Aukštos kokybės fotografijos, aiški, paprasta informacija. Taip pat naudojamos papildomos interaktyvios funkcijos, efektai turėtų teikti realią naudą interneto svetainės lankytojui. Pavyzdžiui interneto svetainė, perkrauta interaktyviomis flash animacijom, gali lėčiau pasikrauti, ir tik dalis interneto svetainės lankytojų išlauks grandiozinių flash efektų kuriais būtų stengiamasi visus apstulbinti ir sužavėti.

Reikia būti subtiliems naudojantis interaktyviomis funkcijomis. Dažnai mažiau reiškia daugiau.

 

Pasirinkite protingai spalvų schemą

Garsiausi prekių ženklai yra linkę vengti ryškių, iššaukiančių spalvų derinių, kas galėtų reikšti pigumą. Jie naudoja daugiau subtilius, spalvų derinių niuansus. Spalvos turi psichologinę reikšmę vartotojui, dėl to jų tinkamas parinkimas gali turėti didelę reikšmę jūsų interneto svetainės lankytojų emociniam poveikiui apsilankius jūsų puslapyje.

Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį kokiai auditorijai bus skirtas jūsų produktas ar paslauga, ar jis bus skirtas moterims, vyrams ar vaikams, kas jūsų pagrindiniai klientai?

Pavyzdžiui buvo atliktas tyrimas, kokias spalvas mėgsta moterys ir vyrai. Pagal atliktą apklausą 34% moterų teigė, kad mėlyna yra ju mėgstamiausia spalva, 23%, kad violetinė, purpurinė, o 14%, kad žalia. (https://blog.kissmetrics.com/how-colors-affect-conversions/)

Kad tai yra tiesa, galime pamatyti populiariame moterų tinklaraštyje: „http://www.womansday.com”. Dažnai vien atitinkamų spalvų naudojimas ir jų subtilšs deriniai su kitomis spalvomis gali padidinti jūsų internetinės parduotuves pardavimus. (https://blog.kissmetrics.com/color-psychology/)

Priešingai vyrai, nemėgsta purpurinės, oranžinės, rudos spalvų. Vyrai mėgsta mėlyną, žalią ir juodą spalvas. (https://blog.kissmetrics.com/how-colors-affect-conversions/)

Mėlyna spalva dažnai išreiškia pasitikėjimą, taiką, tvarką, ištikimybę, aukštą kokybę.

(https://en.wikipedia.org/wiki/Color_psychology).

 

Svarbu responsive prisitaikantis interneto svetainės dizainas

Aukštos klasės prekiniai ženklai rūpinasi kiekvienu savo kliento poreikiu. Jeigu interneto svetainės dizainas staliniams kompiuteriams perteikia aukščiausio lygio patirtį savo klientams, taip pat klientas žiūrėdamas per savo mobilųjį telefoną turėtų lengvai sužinoti visą jam reikalingą informaciją. Pvzd Rolex interneto svetainė per kompiuterį atrodo nusotabiai, bet susiaurinus interneto naršyklės lango plotį, ji tik apsikarpo, nors mobiliems telefonams ji yra pritaikyta, interneto lankytojas, žiūrėdamas rolex puslapį per savo mobilųjį telefoną yra nukreipiamas į atskirą puslapį skirtą mobiliesiems. Atsidarius rolex.com interneto puslapį per mobilųjį telefoną būsite nukreiptas į interneto svetainę m.rolex.com. Kodėl tai nėra visada gera idėja galite plačiau pasiskaityti interneto svetainių kūrimas su responsive dizainu

 

Skirti interneto svetainių kūrimo profesionalams pakankamai laiko

Peržiūrėkite interneto svetainių kūrimo įmonės portfolio. Net jeigu jie prieš tai nekūrė interneto puslapių dizaino panašiam sektoriuje dirbančioms įmonėms, svarbu ar jų kiti sukurti darbai atrodo kaip aukštos kokybės interneto puslapių dizainai. Jeigu taip, verta pakalbėti, ką jūs norėtumėte pasiekti ir kodėl.

Galite kreiptis į mus Studio 4D, pasistengsime atsakyti į rūpimus klausimus:

 

KONTAKTAI

Interneto svetainių kūrimas – Studio 4D “UAB „Ateities centras”

internetinių svetainių kūrimas, interneto svetainių kūrimas, internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas, magento.

Lauksime Jūsų skambučių:

Mob: +370 689 37799

el paštas:  info@studio4d.lt

Paskambinkite nemokamai:

 

Minimalistinio interneto svetainių dizaino kūrimas