Klientų lojalumo ugdymas – esminis prioritetas sėkmingo verslo vystymui. Deja, daugelis įmonių pamiršta naudoti savo svetainę kaip priemonę kurti klientų lojalumą ir išlaikyti esamus klientus. Nesvarbu ar interneto svetainės tikslas reprezentuoti įmonę, ar parduoti elektroninės komercijos produktus, arba privilioti naujus klientus, siūlant nuolaidas ar galimybę gauti vertingą informaciją palikus savo el. pašto adresą. Interneto puslapis gali būti veiksminga priemonė parduoti produktus ar suteikti naujas paslaugas dabartiniams savo klientams, kurie jau yra jūsų duomenų bazėje.
1. Interneto svetainės prisitaikantis (responsive) dizainas
Šiandienos pasaulyje, kuriame vis daugiau naudojamės mobiliaisiais telefonais ar kompiuterinėmis planšetėmis, nėra nieko labiau erzinančio kaip internetinis puslapis nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams. Tekstas atrodo per mažas, norint kažką perskaityti reikia padidinti vaizdą. Klientai šiuolaikiniame pasaulyje vis labiau tikisi, kad interneto svetainė veiks nepriekaištingai nesvarbu ar ją bandysime pasiekti naudodamiesi iPhone, iPad ar kitą mobilųjį įrenginį. Net dabartiniams klientams gali kilti abejonių dėl jūsų įmonės, jeigu jūsų konkurentas jau turi „responsive”, prie skirtingų ekrano dydžių prisitaikančią interneto svetainę. Įmonės turėtų turėti prisitaikančią (responsive) interneto svetainę, vien dėl to, kad dabartiniams klientams nekiltų jokių abejonių norint pirkti iš jūsų prekes arba paslaugas.
2. Skatinti jūsų klientų teigiamus atsiliepimus apie jūsų įmonę ir internetinę svetainę
Patys ištikimiausi klientai dažniausiai ateina pas jus pagal rekomendacijas. Kuriant interneto puslapį reikėtų turėti omenyje, kad geras interneto svetainės dizainas gali padėti paskatinti pasidalinti teigiamais atsiliepimais apie jūsų įmonę. Gerai, profesionaliai sukurta interneto svetainė, kuri atitinka šiuolaikinio dizaino tendencijas gali paskatinti dabartinius jūsų klientus pasidalinti jūsų įmonės internetinio puslapio nuoroda. Kita vertus, daugelis įmonių sunkiai pasiekia savo socialinio tinklo fanų augimą iš dalies dėl to, kad jų interneto svetainės dizainas jau yra pasenęs, neprisitaikantis prie mobiliųjų įrenginių, neatitinkantis šiuolaikinių tendencijų. Būtina įsitikinti, kad jūsų įmonės puslapis pilnai atspindi jūsų įmonės konkurencinius pranašumus, patraukia ir sudomina interneto svetainės lankytoją.
3.Socialinių tinklų mygtukų įdiegimas į interneto svetainę
Patenkinti klientai, daug labiau tikėtina, linkę dalintis vertingu jūsų interneto svetainės turiniu, ypač, jeigu klientas liko patenkintas jūsų įmonės jam suteikta paslauga arba parduota preke. Verslams siekiantiems sėkmės socialiniuose tinkluose (pavyzdžiui facebook) turėtų paskatinti dabartinius savo puslapio lankytojus sekti naujienas įmonės socialiniuose tinkluose įdiegdami pasidalinimo mygtukus, tokius kaip „facebook like” savo internetiniame puslapyje. Interneto puslapio dizaino, kuriame teikiamas dėmesys socialinio pasidalinimo mygtukams gali paskatinti dabartinius jūsų klientus pasidalinti sukurtu vertingu turiniu socialiniuose tinkluose su savo draugais ir pažįstamais. Patartina, įdiegti socialinių tinklų mygtukus po ar prieš vertingą puslapio turinį kuriuo norėtumėte pasidalinti.
3.Kurkite internetinį puslapį su apčiuopiama verte
Įmonės gali paskatinti savo klientų lojalumą kuriant interneto svetainę, kuri siūlo apčiuopiamą vertę ir suteikia priežastį grįžti. Kaip vienas galimų pavyzdžių, interneto puslapis galėtų turėti prekių ar paslaugų nuolaidų pasiūlymus, video pamokas, vertingus mokomuosius straipsnius. Kad jūsų klientai turėtų naudos iš pasiūlymų pateiktų įmonės svetainėje, turėtų priežastį grįžti į jūsų internetinę svetainę, kad pasinaudotų siūlomomis nemokamomis pamokomis ar vertingais straipsniais. Kiekvieną kartą vis grįždamas į internetinę svetainę klientas padidins paslaugos ar produkto įsigijimo tikimybę. Ką reikėtų žinoti prieš kuriant interneto svetainę galite sužinoti paskaitę apie mūsų interneto svetainių kūrimo paslaugas.
5. Skatinkite tiesioginį bendravimą
Online, internetiniai sandoriai dažnai yra beasmeniai. Nors tiesioginis kontaktas gali kainuoti daugiau laiko ir pinigų, bet per ilgesnį laikotarpį toks bendravimas atsiperka. Klientas turi svaresnę priežastį nusipirkti kitą prekę ar paslaugą pas jus. Įrodyta, kad tinkamai pozicionavus kontaktinę formą, telefono numerius, el. pašto adresus, tai būdas paskatinti klientą susisiekti su jumis ir padidinti ilgalaikę įmonės grąžą bendraujant su klientais tiesiogiai.
Jeigu skaitant straipsnį kilo klausimų, mielai patarsime ir pakonsultuosime.
Galime patarti kaip pagerinti jūsų interneto puslapio lankomumą, pasiūlydami konkrečius būdus kaip pritraukti daugiau lankytojų į jūsų interneto svetainę arba kaip ją optimizuoti, kad būtumėte geriau randami google paieškoje.
Internetinių parduotuvių kūrimas, SEO verslui | Responsive dizainas
Lauksime Jūsų skambučių:
Mob: +370 689 37799
Jūsų laiškų: info@studio4d.lt
Paskambinkite nemokamai: